CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

5.10.13

De Naaidoos nieuw Buinen

Vanmiddag zijn we naar Nieuw Buinen gereden naar de quiltwinkel De Naaidoos

Wat een superleuke winkel en wat een keuze!

 

 

Natuurlijk wel weer wat gekocht want ik moest nog wat achtergrondstofjes voor de mysterie quilt van Veronique en tussenvulling en.......

Weer veel te veel natuurlijk maar het was de moeite waard het ritje ernaartoe!

Vanuit Hattem een uurtje rijden dus dat viel reuze mee

Nu snel eten en dan weer lekker aan de gang

Fijne zondag allemaal

 

4 reacties:

carina said...

Ziet er heel leuk uit! Ben benieuwd wat je er van gaat. Maken

Lee Prairie Designs said...

Looks like a "YUMMY" quilt shop...the outside looks so inviting.

Carolyn

Mir said...

Ik was aan het surfen over allerlei blogs en via Carina kwam ik op jouw blog, zag Nieuw Buinen en ik dacht Bofferd!! wat een heerlijke winkel he? Voor ons is het vanuit de Flevopolder toch nog iets verder rijden maar de moeite waard, ik word er altijd zo hebberig van! Leuke dingen maak je, ik kom zeker nog eens spieken bij je hoor!
groet, Mirjam

Unknown said...

ha, volgens mij nu een andere indeling van de stoffen! heerlijk daar rond te struinen he! Ik kom er ook nooit met niets weg. Mijn tante woont in Borger dus een goed excuus er eens heen te gaan!

Groetjes Anita